نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ارتقای پارس آباد به فرمانداری ویژه به زودی در جلسه هیات وزیران مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند، در جلسه شورای اداری بخش تازه کند از توابع پارس آباد، افزود: با تبدیل این شهرستان به فرمانداری ویژه، زمینه مناسبی برای توسعه همه جانبه این منطقه مرزی فراهم می شود.

وی، با بیان اینکه گام های بزرگی برای الحاق شهرستان های پارس آباد و بیله سوار به مناطق آزاد تجاری ارس برداشته شده است، ادامه داد: تحقق این مهم، به رونق و پویایی هرچه بیشتر منطقه و بهبود وضع معیشتی مردم کمک خواهد کرد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به خدمات وتلاش های دولت احمدی نژاد، گفت: در دولت دهم و یازدهم انصافاً کارها و پروژه های بزرگی در کشور اجرا شده است.

حجت الاسلام برومند، مسوولیت را فرصت بزرگی برای خدمات رسانی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید تمام توان خود را صرف رفع مشکلات مردم کنند چرا که رضایت مردم موجب رضایت الهی می شود.

وی، همچنین از نوسازی نیروی انسانی در کشت و صنعت و دامپروری مغان در آینده نزدیک در این شرکت خبر داد و مدیران این بنگاه عظیم اقتصادی را از بکار گیری نیروی انسانی به صورت مخفیانه و خارج از مجاری قانونی به شدت برحذر داشت.

حجت الاسلام برومند، بیکاری را مشکل و دغدغه اصلی خانواده ها عنوان و بیان کرد: پیگیر اجرای چندین طرح بزرگ در منطقه هستم که تحقق و نهایی شدن آن ها، بخش اعظمی از معضل بیکاری حل خواهد شد/س.


برچسب ها: اردبیل ، ارتقای ، پارس ، آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.