دبیر بیستیمن جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان از اجرای نمایش های بخش خردسال جشنواره در مهد کودک ها، خبر داد.


 
به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛  شهرام کرمی در جلسه آسیب شناسی و مروری بر جشنواره نوزدهم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد، گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با نظم بسیار و کیفیت بالایی در همدان برگزار شد.
 وی افزود: جشنواره گذشته نقاط قوت بسیاری داشت؛ از جمله اینکه افتتاحیه در محلات سطح شهر و به صورت عمومی برگزار شد؛ قبل از برگزاری مراسم دغدغه آن را داشتیم که مشکلاتی به وجود بیاید؛ اما مراسم افتتاحیه به قدری خوب برگزار شد که به فکر افتادیم برای سایر جشنواره ها هم از این شیوه استفاده کنیم.
کرمی استقبال گسترده مردم همدان از جشنواره نوزدهم را هم قابل توجه دانست و اظهار داشت: مردم همدان استقبال بی نظیری از نمایش ها داشتند و مهمان نوازی آنها توجه همه مهمانان بخصوص مهمانان خارجی را به خود جلب کرد.
وی با تأکید بر اینکه جشنواره بیستم باجشنواره های گذشته اندکی متفاوت است، خاطر نشان کرد: امسال بخش نمایش خردسال نیز به جشنواره اضافه شده است و سعی ما بر آن است در داوری آثار از پیشکسوتان تئاتر استان، بیشتر استفاده کنیم.
کرمی افزود: از نکات برجسته جشنواره امسال، استقبال گسترده گروه های خارجی از جشنواره است.
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: حمایت از گروه های شهرستانی، یکی از محورهای اصلی جشنواره است و اگر آثاری که از استان همدان به دبیرخانه ارسال می شود، به حد نصاب برسد، این آثار به صورت زنده بازبینی خواهند شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.