رئيس هيئت مديره پست بانک گفت: اگر در دفاتر پست بانک به درستي سرمايه گذاري شود سود و منافع خوبي خواهد داشت و نگاه پست بانک به دفاترش خدمت و آباداني روستاها را به دنبال دارد.

فراهاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: سيستم بانکي کشور دفاتر پست بانک را مورد هدف جدي قرار داده و معتقد است اگر اين دفاتر به درستي سرمايه گذاري، هدايت و حمايت شود سود و منافع خوبي خواهد داشت ولي نگاه پست بانک به دفاتر مذکور در واقع خدمت، توسعه و آباداني روستاهاست که بايستي اين دفاتر توسط پست بانک حفظ و حمايت همه جانبه شود.

وي ادامه داد: دفاتر خدمات بانکي راکد را بايد با نگاه خدمت، نگاه ماندگاري و نگاه ذخيره آخرت فعال نمود زيرا اين کار موجب ايجاد اشتغال و توسعه و آباداني در کشور مي‌شود و حفظ اشتغال ايجاد شده در دفاتر ICT روستايي سراسر کشور نيز لازم و ضروري است.

فراهاني خاطر نشان کرد: ظرفيت‌هاي فراواني براي رسيدن به رسالت اصلي پست بانک وجود دارد که مي‌توان با بهره گيري از امکانات موجود و با همدلي، همکاري، نظم و صبر و اميد اين امر را محقق ساخت.

نوي تصريح کرد: خلاقيت و نوآوري در هر محيطي و يا هر دستگاهي يک اصل است و بدون آن هيچ دستگاهي نمي‌تواند پويا باشد در پست بانک نيز بايستي برنامه‌ها و خلاقيت‌هاي جديدي را از بدنه آن با مشارکت 3 هزار همکار و حتي کارگزاران، سهامداران و مشتري استخراج کرد و مورد استفاده قرار داد./ل

برچسب ها: پست بانک ، دفاتر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار