رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدگاه حاکم بر ورزش نباید اسیر سیاسی کاری‌ شود، گفت: مجلس آمادگی دارد از پیشنهادات مدون، حرفه‌ای و علمی فدراسیون فوتبال در زمنیه رفع خلاءهای قانونی برای اعتلای ورزش فوتبال حمایت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی لاریجانی در حاشیه دیدار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: پیشرفت‌ها و کارهای خوبی که در فدراسیون فوتبال انجام گرفته باید پایه‌ای برای نهادینه کردن موفقیت در مسابقات ورزشی باشد و ما در این زمینه خیلی نباید قائل به بخت و اقبال در پیروزی‌هایمان باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از مدیریت علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، افزود: پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که در روزهای گذشته در فوتبال و سایر ورزش‌هایی نظیر والیبال به وجود آمد، مردم را خوشحال کرد و نشاط اجتماعی خیلی خوبی برای مردم به وجود آورد که ارزش بسیار زیادی دارد، خصوصا اینکه این نشاط بعد از گرفتگی‌هایی بود که در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به وجود آمده بود.

لاریجانی با تاکید بر ضرورت حاکم بودن نگاه حرفه‌ای، دقیق و علمی در امر ورزش به ویژه فوتبال، ادامه داد: در ورزش نباید نگاه سیاسی حاکم شود و حضور افراد در بخش‌های مختلف آن باید بر اساس لیاقت و شایسته‌سالاری صورت پذیرد.

وی ظرفیت مجلس برای حمایت از ورزش را ظرفیت مطلوبی عنوان کرد و یادآور شد: فراکسیون ورزش مجلس، فراکسیونی پویا و فعال است که تعامل مناسب میان مسئولان ورزشی با این فراکسیون می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در عرصه ورزش کشور باشد./س

برچسب ها: قم ، شایسته ، سالاری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.