مسئول غرفه موسسه اسراء در نمايشگاه قرآن كريم گفت: نشر کتاب مفاتیح الحیات کشیدن خط بطلان بر نظریات و نگاه حاکم شده در غرب یعنی سکولاریسم جهانی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالفضل خراسانی  درجمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نشر کتاب مفاتیح الحیات در ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: محور اصلی کتاب مفاتیح الحیات ترویج سبک زندگی دینی در جامعه است که با توجه به نگاه رشد یافته غرب مبنی بر نظریات جدایی دین از ساختار زندگی، نقش مهمی را در مبارزه با این نظریه و سکولاریسم ایفا می‌کند.

وی افزود: کتاب مفاتیح الحیات برگرفته از دو منبع روایات و آیات است و یکی از خصایص بارز این کتاب عدم تغییر قیمت کتاب از نشر اول تاکنون است.

این مقام مسئول در موسسه اسرا به حضور این کتاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران اشاره کرد و افزود: کتاب مفاتیح الحیات با تلاش موسسه بین المللی اسرا تهیه شده است و حضور این کتاب در نمایشگاه امسال بسیار قابل توجه است.

وی ادامه داد: یکی از مراکزی که همواره فعال در حضور در نمایشگاه‌های کتب قرآنی بوده، موسسه بین المللی اسرا است که امسال نیز با تشکیل کارگروه‌های مختلف در عرصه‌های فرهنگی و معارف متفاوت تر از قبل در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حاضر شده است.

وی ادامه داد: نشستهای سبک زندگی دینی در حوزه روابط اجتماعی و سبک زندگی دینی در حوزه سیاست که از مباحث مهم و مورد توجه در کتاب مفاتیح الحیات نیز می‌باشند به ترتیب در تاریخ چهارم و 11 مردادماه با حضور شخصیتهای برجسته، کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه برپا خواهند شد./س

برچسب ها: قم ، مفاتیح ، الحیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.