گوردون داف ، سردبير ارشد نشريه وتران تودي از اوهايو در بيانات خود عنوان كرده است كه چيدمان مورد هدف قرار دادن تسليحات هسته اي ايران با ويروسي به نام "استاكس نت" محصول توطئه جديد آمريكاو اسرائيل بر عليه فعاليت هاي صلح آميز كشورمان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ؛ داف در پاسخ به مطرح شدن افشاي اسنودن در خصوص تلاش آمريكا و اسرائيل براي ساختن ويروسي موسوم به "استاكس نت" براي مقابله با روند پيشرفت صلح آمير هسته اي در ايران گفت : از زماني كه اين اقدامات توسط مقامات اسرائيلي در سال 2010 ميلادي و سپس تويط روزنامه نيويورك تايمز در سال گذشته منتشر و اعلام شد ، تقريبا همگان از توطئه جديد آمريكا و صهيونيسم براي مورد هدف قرار دادن فعاليت هاي هسته اي ايران با خبر بودند.

در واقع اظهارات اخير اسنودن مبني بر افشاي اين مطالب تنها مهر تاييدي بر اين اقدامات گستاخانه از جانب آمريكا بوده است حال اينكه طبق گزارشات افشاشده توسط سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) تاكنون هيچگونه روند ساخت سلاح اتمي در ايران گزارش نشده است.

در واقع در وراي اين اقدامات بايد اذعان به اين موضوع داشت كه آمريكا و اسرائيل در تلاش هستند تا با ايجاد همكاري مشترك با يكديگر توطئه اي شوم را بر عليه فعاليت هاي صلح آميز هسته اي در ايران داشته باشند.

داف در خصوص احتمال جاسوسي مشترك آمريكا ،  اسرائيل و اروپا در حوزه هاي مختلف و از جمله مسئله هسته اي ايران نيز تصريح كرد : شاهيد بتوان با اين نكته به اين سوال پاسخ داد كه تاكنون هيچگونه روند انحراف در برنامه هاي جاسوسي مشترك بين آمريكا و اسرائيل به چشم نخورده است و اين نشان از همدستي بسيار هماهنگ اين دو كشور در اين زمينه ها دارد كه علاوه بر تلاش براي جاسوسي از ايران ،‌در مناطق ديگري از جهان همچون چين كه گزارش هاي بسياري از وقوع جاسوسي در اين منطقه بدست آمده هستند.

در هر صورت مقوله ارسال ويروس استاكس نت به تاسيسات هسته اي ايران چالشي جديد از بابت آمريكا ، صهيونيسم و همدستان اروپايي اين دو رژيم است كه تلاش مي كنند تا به هر نحو و با هر بهانه روند صلح آميز بودن فعاليت هاي هسته اي ايران را زير سوال ببرند.
برچسب ها: پرس تی و ی ، داف ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار