بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: هدف بلند مدت از شرکت در مسابقات جهانی مجارستان کسب سهمیه شمشیربازان بازی های آسیایی است.

حامد صداقتی، بازیکن تیم ملی شمشیربازان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مرحله دوم اردوی تیم ملی شمشیربازی از 28 مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد تا بازیکنان بتوانند آمادگی خودشان را برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان افزایش دهند.

وی ادامه داد: مسابقات مجارستان از سطح بالایی برخوردار است و دلیلش این است که تیم های قدرتمند در این مسابقات حضور چشم گیر و قابل توجهی دارند.

صداقتی تصریح کرد: مسابقات شمشیربازان به گونه ای نیست که بتوان برای آن رکوردی تعیین کرد، اما توجه به سطح مسابقات و نوع قرعه ای که در مسابقات به شمشیربازان می خورد بازیکنان با تیم ها روبرو و در مصاف با آنها قرار خواهند گرفت و به دلیل رنکینگ بالایی که مسابقات جهانی بوداپست دارد فدراسیون سعی کرده به اهداف بلند مدت توجه کند و هدف گذاری اثر را بر روی مسابقات آسیایی متمرکز کند.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کادر فنی تیم ملی توانسته اقدامات خوبی در برگزاری اردوها انجام دهد. امیدواریم نتیجه خوبی از مسابقات کسب کنیم، اما واقعیت این است که سطح مسابقات بالاست و با توجه به رنکینگ و امتیازات به دست آمده در مسابقات آسیایی احتمال اینکه به تیم های قدرتمند بر بخوریم خیلی بالاست./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار