سر مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بانوان تکواندوکار تا حدی پیشرفت کرده اند که برای کسب مدال راهی مسابقات جهانی شده اند.

مریم آذر مهر پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی مکزیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: در آخرین تمرینات تیم ملی تکواندوکاران وضعیت خوبی داشتند و برای مسابقات جهانی آماده اند. برای میدان بزرگ جهانی سه بازیکن جدید تیم ملی را همراهی می کنند.

وی گفت: بازیکنان جدید تیم ملی با اینکه نخستین تجربه جهانی خود را خواهند داشت اما آمادگی بسیار خوبی در اردوها از خود نشان داده اند و امیدوارم هر چه  در توانشان است را در میدان جهانی به رخ حریفانشان بکشند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم ملی بانوان با ترکیب کامل در رقابت های جهانی شرکت نکرده ، تصریح کرد: بانوان تکواند کار در ایران پتانسیل کمتری نسبت به بخش مردان دارند بنابر این سعی کردیم بهترین نفرات را در اردوها برای مسابقات جهانی داشته باشیم. در این دوره با هم با بررسی های انجام شده فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفت چهار تکواندو کار را راهی مکزیک کند.

وی گفت: هم اکنون بانوان تکواند کار تا حدی پیشرفت کرده اند که تنها برای کسب تجربه به مسابقات جهانی نخواهند رفت.
با اینکه برخی نفرات تیم ملی از تمرینات مستمر دور بوده اند اما اعلام میکنم که برای مدال به مکزیک می رویم و امیدوارم با نتیجه خوب و دست پر باز گردیم./آق
برچسب ها: آذرمهر ، تکواندو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار