آرزوهايم در ماه رمضان مستجاب مي شود/ "آقا مدير" عيدفطر مي‌آيد

همه دعاها و آرزوهاي من در ماه مبارك رمضان مستجاب مي‌شود.

"مهران رنجبر" بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص بهترين خاطره خود از ماه رمضان گفت: خاطرات زيادي از دوران كودكي نوجواني‌ام دارم اما خاطره‌اي كه در حال حاضر در ذهنم است مربوط به سه سال پيش سريال "نون و ريحون" مي‌شود.
وي ادامه داد: ارتباطي كه مردم با نقش "سياوش" برقرار كردند و حضور در كنار "اميرحسين رستمي"ف "رضا داوود‌نژاد" و "برزو ارجمند" اتفاق خوبي براي من بود.
"رنجبر" در خصوص بهترين سريال ماه رمضان كه در سال‌هاي گذشته از شبكة‌هاي مختلف پخش شده افزود: "صاحبدلان" ساخته "محمدحسين لطيفي" بهترين سريالي ايت كه در ماه مبارك رمضان از تلويزيون پخش شده است.
اين بازيگر در خصوص مستجاب شدن آرزوها هنگام افطار و سحر گفت: همه آرزوها و دعاهايم در ماه مبارك رمضان مستجاب مي‌شود.
"رنجبر" در خصوص دعاي خود در اين ماه اظهار داشت: مهمترين دعايم سلامتي مادرم و عاقبت بخيري مردم است و اينكه هنرمندان در اين ماه بيشتر به خودشان برسند.
وي در خصوص فعاليت جديد خود خاطرنشان كرد: در فيلم تلويزيوني فعاليت جديد خود خاطرنشان كرد: در فيلم تلويزيوني "آقا مدير" به كارگرداني "سيدوحيد حسيني" براي شبكه يك نقش اصلي را ايفا كردم و در اين اثر با "مهران رجبي"، "اشكان اشتياق"، "اميرغفارمنش" و "عباس جمشيدي" همبازي بودم./ص

برچسب ها: ماه رمضان ، عیدفطر ، دعا ، آرزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار