مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تامین امنیت مناسب گردشگران به قم را نتیجه تلاش‌ها و خدمات قابل توجه نیروی انتظامی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی امروز در جلسه‌ای مشترک با سردار کاظم مجتبایی فرمانده کل نیروی انتظامی استان، ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در راستای امنیت و رفاه حال زایران حرم حضرت معصومه (س) به‌ویژه در ایام نوروز، ایام بزرگداشت 14 و 15 خرداد، نیمه شعبان و فصل تابستان گفت: نیروی انتظامی بازوی اجرایی قوی استان در ارتقاء سطح رضامندی زایران و گردشگران ورودی به استان در تمام ایام سال است.
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی تاسیسات اقامتی مسافران در شهر قم گفت: برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با واحدهای متخلف غیر مجاز پاسداری از حقوق و تکریم میهمانان کریمه اهل بیت (س) است و خوشبختانه در سال‌های اخیر این روند با گزارش‌های مردمی، همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیروی انتظامی از رشد خوبی برخوردار بوده است.
فرمانده کل نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت شناسنامه دار شدن تمام تاسیسات اقامتی استان گفت: با توجه به ورود خیل عظیم مسافران و رسیدگی موثر احقاق حقوق ایشان در مواقع لزوم، تعیین تکلیف تمام واحدهای اقامتی از الویت‌های نیروی انتظامی است./س
برچسب ها: قم ، امنیت ، گردشگر ، خدمت مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.