اجازه برگزاری کنسرت های پاپ داده می شود اما برخی موزیسین ها و خواننده ها می گویند در موسیقی زیر زمینی مجبور به رعایت محدودیت های موسیقی رسمی نیستند وراحت تر می توانند فعالیت کنند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار یک آلبوم تصویری گزارشی درباره رواج موسیقی زیر زمینی در ایران منتشر کرده است و می نویسد نوعی موسیقی زیر زمینی غیر رسمی به دلیل  محدودیت های اعمال شده از سوی حکومت بر موسیقی در حال گسترش است.

در این گزارش با اشاره به فعالیت صدها موزیسین و خواننده زیر زمینی در ایران می نویسد پس از انقلاب اسلامی و با توجه به اعمال محدودیت هایی درباره موسیقی بسیاری از خوانندگان و نوازندگان ایرانی در دهه 1980 ایران را ترک کردند.
در ادامه گفته شد که بعدها دولت ایران اجازه داد نوعی از موسیقی پاپ (مجاز) در این کشور به طور رسمی فعالیت کند، همچنين اجازه برگزاری کنسرت های پاپ داده می شود اما برخی موزیسین ها و خواننده ها می گویند در موسیقی زیر زمینی مجبور به رعایت محدودیت های موسیقی رسمی نیستند وراحت تر می توانند فعالیت کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از فعالان موسیقی زیرزمینی در ایران می گوید:" روی آوردن به موسیقی زیر زمینی به معنای مخالفت با حکومت نیست بلکه به این معنا است که ما می خواهیم آنجور که می خواهیم کار کنیم."
 











 


 

برچسب ها: زیرزمینی ، موسیقی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
ناشناس برو خونه.....
-
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
به نظر من هم باید جلوی فساد رو گرفت قرار نیست توی کشور هر کسی هر جوری که خواست زندگی کنه پس این همه خونی که در راه این انقلاب ریخته شده واسه چی بوده ؟ که الان یه عده آدم به اصطلاح روشنفکر هر جوری که دلشون بخواد رفتار کنن . فراموش نکنیم که یه سیب خراب اگه دور انداخته نشه بقیه سیبا رو هم خراب میکنه منظورم اینه که با فساد باید برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
این آقایون وخانومها میخان آزاد باشن تا هر کاری و از هر نوعی دلشون خواست بکنن !!!!!!!!!!! ارشاد باید جلوی اینها رو بگیره
آخرین اخبار