مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: با گسترش فعاليت ها در حوزه هاي اقتصادي و انرژي منطقه پارس را به عنوان نماد توانمندي ايران اسلامي در عرصه بين المللي معرفي مي كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مسعود نصوري در نشست شوراي مديران اين سازمان با اشاره به جايگاه منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در عرصه ملي و فراملي با بيان اين مطلب گفت : در چشم انداز نظام جمهوري اسلامي ايران، برنامه ريزي جهت جذب سرمايه و سرمايه گذاران در پايتخت انرژي كشور از مهمترين وظايف مسئولان و خدمتگزاران نظام و صنعت بالنده نفت عنوان شده است.

وي تصريح كرد: تلاش براي گسترش فعاليت ها در حوزه هاي اقتصادي و انرژي در اين منطقه عظيم از اولويت هاي اين سازمان است و مديران و كاركنان منطقه ويژه پارس بايد تمام تلاش خود را بكار گيرند تا بتوانيم اين منطقه اقتصادي را به عنوان نماد توانمندي ايران اسلامي در عرصه بين المللي معرفي كنيم. 

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با اشاره به فعاليت ها و رايزني هاي صورت گرفته جهت تسهيل ضوابط در حوزه جذب سرمايه و سرمايه گذاري در منطقه ويژه پارس افزود: با برپايي نشست هاي متعدد در سطح ملي و منطقه اي و در نظر گرفتن تمامي جوانب قانوني، زيرساخت ها و موقعيت لازم جهت كاهش زمان پروسه جذب سرمايه در قطب انرژي كشور فراهم آمده است كه با ياري خداوند متعال اين گام مهم مي تواند در جذب سرمايه گذاران ملي و بين المللي تاثيرگذار باشد.

نصوري خاطرنشان كرد: سازمان منطقه ويژه پارس با بهينه كاوي مناطق آزاد و ويژه جهان و مطالعه فني و تخصصي در اين حوزه ها، راهكارهاي توسعه منطقه ويژه پارس را به عنوان يكي از تاثيرگذارترين مناطق آزاد و ويژه كشور شناسايي كرده و با تشكيل كارگروه هايي، نسبت به بومي سازي اين راهكارها اقدام كرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار