سر مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: قرعه سختی در شروع لیگ داریم اما این قرعه سخت را یک فرصت می دانم.

مجید جلالی سر مربی تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرعه ای که در شروع لیگ سیزدهم به ما خورده، قرعه سختی است چون نه تنها با پرسپولیس در هفته اول در تهران بلکه در هفته سوم و چهارم باید در اصفهان مقابل سپاهان و ذوب آهن بازی کنیم یعنی 3 بازی تا هفته چهارم باید خارج از خانه بازی کنیم که خیلی سخت است اما از این قرعه سخت استقبال می کنیم و آن را یک فرصت می دانم برای اثبات ظرفیت ها و شایستگی های تیم مان به همین دلیل معتقدم که قرعه بسیار خوبی نصیب ما شده است.

وی در مورد بازی اول تیمش مقابل پرسپولیس در فصل جدید گفت: نیاز نیست که در مورد این اختصاصی صحبت کنم اما آنچه که مسلم است ما در هر بازی با ایده های خاصی وارد زمین می شویم و مطمئناً برای بازی با پرسپولیس ایده خاصی داریم و خواهید دید که مقابل پرسپولیس مقتدرانه و موفق ظاهر می شویم.

وی ادامه داد: طرفداران 2 تیم در سالهای اخیر کری خاصی با هم داشته اند اما هیچ وقت اتفاق نا به هنجاری نیفتاده و فقط تیمهای خودشان را تشویق کرده اند و مطمئن هستم در این بازی هم اتفاقی نمی افتد. با توجه به قرعه ای که داریم، شروع لیگ برای ما حیاتی است و با حمایت هواداران تراکتورسازی تلاش می کنیم نتیجه خوبی در اولین بازی کسب کنیم.

جلالی در پایان گفت: عده ای مسأله ای را مطرح کرده اند و می گویند از مفاد قرارداد علی کریمی این است که در بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس بازی نکند اما چنین چیزی نیست و دلیلی وجود ندارد که علی کریمی مقابل پرسپولیس بازی نکند. به هر حال مسائل حاشیه ای برای یک تیم وجود دارد اما عناصر تیم دلشان می خواهد با تمام وجود برای موفقیت مجموعه شان تلاش کنند./آق
برچسب ها: جلالی ، تراکتور ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار