وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با همتای لبنانی خود حمله تروریستی در ضاحیه جنوبی لبنان را محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " علی‌اکبر صالحی " وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با " عدنان منصور " همتای لبنانی خود، ضمن محکوم کردن حادثه انفجار در منطقه بئر العبد در ضاحیه جنوبی بیروت در آستانه ماه مبارک رمضان، این اقدام را نشانه عجز و درماندگی دشمنان لبنان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی دانست و هدف از آن را تفرقه افکنی و تشدید اختلافات طایفه ای ارزیابی کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با ابراز اطمینان از هوشیاری ملت مقاوم لبنان در رویارویی با اینگونه اقدامات ناجوانمردانه، برای مجروحان حادثه آرزوی شفای عاجل و بر تداوم حمایت کشورمان از لبنان تاکید کرد.

وزیر خارجه لبنان نیز ضمن تشکر از اهتمام جمهوری اسلامی ایران به وحدت و انسجام داخلی در لبنان، خاطرنشان کرد: دولت و ملت لبنان با درک شرایط خاص منطقه، از هیچ تلاشی در جهت تحقق اهداف متعالی خود و پاسداشت منافع عالیه کشور فروگذار نخواهند کرد.

 وی انفجار مذكور را تلاشی مذبوحانه برای ایجاد فتنه و درگیری در لبنان دانست و تاکید کرد که اینگونه اقدامات، موجب تقویت بیش از پیش عزم و اراده ملت مقاوم لبنان علیه توطئه های رژیم جعلی صهیونیستی و مزدوران آن در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، لبنان ، ضاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار