عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به توليد کرم حلزون گفت: مسئولان باید نسبت به تولید و پخش محصولاتی که به سلامتی افراد وابسته است، نظارت ویژه‌ای داشته و مانع از تبلیغ آنان برای کسب سود بیشتر باشند.

"محمدجواد نظری‌مهر"  نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تولید کرم حلزون گفت: با وجود اینکه این محصول تبلیغات گسترده‌ای داشت، اما اقدامی شایسته برای رسیدگی به این مسئله از سوی مسئولان صورت نگرفته است.
 
وی در ادامه افزود: اگر این محصول آرایشی و بهداشتی از وزارت بهداشت مجوز نداشته باشد، باید تولیدکنندگان این محصول مسئولیت عواقب آن را بپذیرند.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به تولید و پخش محصولاتی که به سلامتی افراد وابسته است، نظارت ویژه‌ای داشته و مانع از تبلیغ آنان برای کسب سود بیشتر باشند.
 
وی افزود: مجلس همواره با تبلیغ کالاها و محصولاتی همچون پفک و برخی از تنقلات مضر، وسائي بهداشتي-آرايشي و ... که سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد مخالف است.
 
اين نماينده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ملی نیز باید در تبلیغات چنین محصولاتی دقت‌ بالاتری داشته باشد، چرا که تبلیغ اینگونه محصولات با سلامتی مردم سر و کار دارد، همچنین تولیدکنندگان این کرم در صورت نداشتن مجوز باید پاسخگوی مطالبات مردم و مسئولین باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار