علي خليلي در گفتگو با
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به تلاش در جهت ارتقاء سطح آگاهي شهروندان و آشنايي آنها با مأموريت هاي اين سامانه، برنامه هاي آموزشي ويژه در سطح مدارس و سراي محلات منطقه در دستور كار قرار دارد.
وي با اشاره به اينكه اين آموزش توسط مسئولين سامانه 137 انجام مي شود، اظهار كرد: اين آموزش به منظور آگاهي شهروندان در جهت چگونگي پيگيري تماس هاي خود، در سطح مدارس و سراي محلات است.
خليلي در ادامه به نصب بنرهاي 137 در سطح منطقه خبر داد و عنوان كرد: در راستاي ارتقاء سطح آگاهي و آشنايي شهروندان با سامانه 137 و به منظور برقراري ارتباط شهروندان با مديران شهري چندين بنر با موضوع 137 در سطح منطقه نصب مي گردد.
وي سامانه 137 را حلقه محكم بين شهرداري و شهروندان عنوان و خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه سامانه 137 قابليت دريافت و پيگيري 800 موضوع پيام در بخش ها و حوزه هاي مختلف شهرداري تهران دارد، شهروندان با مشاركت از طريق اين سامانه مي توانند خواسته هاي خود را پيگيري كنند./ل