رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه انتشار مطالب غیراخلاقی در اینترنت، باعث نقض حریم و اخلاق فضای مجازی می شود از دستگیری دو برادر که عامل انتشار تصاویر مبتذل در این استان بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ قاسملو اذعان کرد: در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ، کارشناسان این پلیس سایتی را که در زمینه انتشار و فروش فیلم و عکس مبتذل و مستهجن فعالیت می کرد شناسایی و تحقیقات خود را جهت شناسایی گردانندگان این سایت آغاز کردند.  
وي افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو برادر که گردانندگان سایت بودند شناسایی و دستگیر شدند ، در بازرسی از منزل متهمان و بازبینی سیستم های رایانه ای تعداد زیادی فیلم مبتذل کشف و ضبط شد، متهمان پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کردند بیش از چهار سایت طراحی و تاکنون تعداد زیادی فیلم و عکس بفروش رسانده اند.  
سرهنگ قاسملو در پایان ذکر کرد :  خرید و فروش مطالب ، عكس و فیلم های مبتذل كه اخلاق جامعه را هدف قرار دهد و موجب ترویج بی بند و باری و ابتذال در فضای مجازی شود جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد كرد. /ز   
 

برچسب ها: سارق ، فضا ، مجازی ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار