يک شرور بر سر اختلاف حساب يک پسر نوجوان را در خانه مجردي به قتل رساند و متواري شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ 22 فروردین ماه امسال یک فقره خودکشی در خیابان پیروزی ، میدان بروجردی، خیابان بروجردی، خیابان فلاحیان به مرکز فوریت های پلیسی 110 توسط هموطنان گزارش شد.

به دنبال این موضوع ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که یک پسر جوان از سقف خود را به دار آویخته است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و طی بررسی ها مشخص شد صحنه خودکشی ساختگی بوده و این پسر نوجوان به قتل رسیده است که در همین راستا پرونده جهت بررسی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل گردید.

ماموران پلیس آگاهی با بررسی های تخصصی و فعالیت های شبانه روزی توانستند متوجه شوند که روز حادثه یکی از دوستان مقتول در يک خانه مجردي حضور داشته است.

در تحقیقات بیشتر نیز ماموران دریافتند که دوست مقتول پس از ارتکاب به قتل متواری شده است.

در ادامه در حالی که اداره دهم پلیس آگاهی در حال تعقیب متهم متواری بود ماموران کلانتری 110 شهدا توانستند با شگردهای خاص این فرد شرور را به کلانتری بکشانند.

با حضور متهم در کلانتری بلافاصله توسط ماموران دستگیر و تحت بازجویی اولیه اعتراف کرد که مقتول را به دلیل اختلاف حساب کشته و جهت فرار از دست قانون صحنه را به صورت خودکشی درآورده است.

ریس کلانتری 110 شهدا سرهنگ سیروس کتابعلی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم با هویت امیر دارای 8 فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت لوازم خودرو، زورگیری، پخش مواد مخدر و درگیری منجر به جرح، جهت سیر مراحل قانونی به دستور قضایی از سوی بازپرس ویژه قتل در اختیار عوامل اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب ها: خودکشی ، نوجوان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار