عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: تشکیل هر حزب فراگیری که بتواند در مسیر اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند، مطلوب است.

"محمد رضایی سردیه" عضو جامعه نمایندگان ادوار، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تشکیل حزب فراگیر گفت: شکل‌گیری حزب فراگیر با تکیه بر اسلامیت و وحدت رویه حول محور ولایت فقیه، موجبات رشد و تکامل بلوغ سیاسی مردم را فراهم می‌آورد.
 
عضو جامعه نمایندگان ادوار تصریح کرد: تشکیل هر حزب فراگیری که بتواند در مسیر اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند، مطلوب است.
 
رضایی سردیه اظهار داشت: افرادی که قصد تشکیل حزب فراگیر را دارند باید منویات الهی را بر خواسته‌های شخصی، دنیوی و زودگذر ترجیح دهند و منش و کنش خود را در راستای آرمانهای والای انقلاب اسلامی ترسیم کنند.

عضو جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر رحمت بودن اختلافات میان امت، بیان داشت: اختلاف میان احزابی که در قالب نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شوند و به اصل ولایت فقیه التزام دارند، مذموم نیست و حتی می‌تواند باعث رشد و پیشرفت باشد.

رضایی سردیه در پایان خاطرنشان کرد: راهکارها، موضع گیری‌ها و فعالیت‌های حزب فراگیری که با هدف اعتلای نظام جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد، می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رضایی ، جامعه ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار