گروهي از جوانان فلسطيني روز گذشته در نهمين سالگرد صدور حکم غير قانوني بودن ديوار حائل برقرار شده توسط رژيم صهيونيستي در بيت المقدس شرقي از سوي دادگاه رسيدگي به جنايات بين المللي با وارد آوردن ضربات پتک حفره هايي را در اين ديوار ايجاد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، اين گروه از فعالان فلسطيني اظهار داشته اند که اين روز روزي ملي براي آنان است که در آن مي بايستي ديوار حائل ايجاد شده توسط رژيم صهيونيستي را تخريب نمود.



به گزارش خبرگزاري "معا" "محمد امين" از اعضاي جنبش فلسطيني "فتح" در اين باره افزوده است "تخريب ديوار حائل توسط جوانان فلسطيني واکنشي به يورش وحشيانه هر روزه صهيوينست ها عليه "مسجد الاقصي" است. فلسطينيان حق دارند اين مانع را تخريب کرده و به بيت المقدس دسترسي پيدا کنند و از اماکن مقدس خود که در اشغال صهيوينست ها به سر مي بنرد حراست بعمل آورند." 

دادگاه رسيدگي به جنايات بين المللي در حکمي که در سال 2004 ميلادي صادر کرده بود ضمن محکوم نمودن اقدام رژيم صهيونيستي در ايجاد ديوار حائل افزوده بود "رژيم صهيونيستي با اين اقدام و ساخت ديوار در اراضي اشغالي فلسطيني از جمله در بيت المقدس شرقي مرتکب نقض قوانين حقوق بين الملل شده است."


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار