"احمد عاصی الجربا" رئیس جدید مخالفان سوری و هیئت همراه وی، بعدازظهر دیروز در آنکارا و در ساختمان مرکزی وزارت امور خارجه ترکیه ، با "احمد داوود اوغلو" وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، کردپرس نیز با اعلام این خبر نوشت: داوود اوغلو در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شدن جربا به عنوان رئیس جدید ائتلاف مخالفان سوری،ابراز امیدواری کرد که  درگیری‌ها در سوریه متوقف شود.
جربا نیز در این دیدار اعلام کرد: ترکیه از آغاز بحران سوریه تاکنون حامی ما بوده است. ما ضمن اعلام قدردانی از زحمات شما می خواهیم در این روزهای سخت و دشوار، مواضع سیاسی خود درباره آینده سوریه را خیلی قاطعانه و شفاف بیان کنید.
داوود اوغلو در پاسخ به این سخنان جربا گفت:هیچ چیزی از این طبیعی تر نیست که یک برادر، درخواستهای خود را به برادر خود حواله دهد!
از آغاز بحران سوریه تاکنون، داوود اوغلو پذیرای سرکرده‌های مخالفان سوری بوده و افرادی نظیر "برهان غلیون" ، "عبدالباسط سیدا "، "احمد معاذالخطیب" و "غسان هیتو" نیز پیش تر چنین دیدارهایی با وزیر امور خارجه ترکیه برگزار کرده‌اند.









برچسب ها: بین الملل ، ترکیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار