خواهر اسیران گروهک تروریستی منافقین با اشاره به حضورش در پادگان اشرف برای دیدار با برادارنش گفت: همه جاي پادگان اشرف حتی سرویس‌های بهداشتی دوربين‌هاي مدار بسته‌اي توسط منافقين نصب شده بود که باعث شد نتوانم در طي اين دو روز به حمام رفته و يا حتي لباسم را عوض کنم.

" ماه‌منیر ايرانپور " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه شما در ابتدا گفتيد که برادران شما از ابتدا تمايل به خروج از پادگان اشرف را داشتند، وقتي شما با آنها ملاقات کرديد، چه چیزی گفتند، گفت: آنها از حرف‌زدن واهمه داشتند، به آنها القا کرده بودند اگر به ایران برگردید حتما اعدام خواهید شد.

وي در ادامه افزود: به محض ورود به پادگان، کليه دوربين‌ها و مابقي وسايلمان را از ما گرفتند البته در همه جاي پادگان اشرف حتی سرویس‌های بهداشتی دوربين‌هاي مدار بسته‌اي توسط منافقين نصب شده بود که باعث شد نتوانم در طي اين دو روز به حمام رفته و يا حتي لباسم را عوض کنم، همچنين وسايلي را که جاسازي کرده بوديم، نتوانستيم به دست بچه‌ها برسانيم.

ایرانپور تصريح کرد: در پادگان اشرف هرچقدر التماس کرديم که اجازه بدهيد ما از فرزندانمان عکس بگيريم آنها قبول نکردند.

وي در ادامه بيان داشت: در آخر با التماس‌هاي فراوان اجازه دادند که با حضور خود آنها 4_3 خط به عنوان دست‌خط از بچه‌ها با خود به ايران برده و بتوانيم در مکاني که خود آنها از قبل برنامه ريزي کرده بودند، عکس بگيريم.

خواهر اسیران گروهک تروریستی منافقین افزود: ما را در داخل پادگان اشرف به مکاني پر از گل و درخت برده و به برادرهايم نيز کت و شلوار داده بودند تا جلوي دوربين اينگونه ظاهر شوند و ما نيز که از همه‌جا بي‌خبر بوديم و نمي‌دانستيم که آنها در جهت فریب افکار عمومی  اين‌ برنامه را در دستور کار داده‌اند.

ایرانپور اظهارداشت: وقتي به ايران آمديم، فردي به عنوان درودي که نماينده ديده‌بان حقوق بشر در لندن بود، با ما تماس گرفته مبني بر اينکه خانم چرا شما دروغ گفتيد؟ چرا عليه این گروهک به دروغ شکايت کرديد؟

وي ادامه داد: ما متوجه شدیم اين يک برنامه از پيش تعيين شده بوده که اين کار را در راستاي رفع اتهام از پرونده سیاه گروهک تروریستی منافقین به راه انداخته‌اند.

خواهر اسیران گروهک تروریستی منافقین افزود: در پی پیگیری سرنوشت برادرانم، خواهر ديگرم به انگليس رفت و در اين سفر که 8 روز به طول انجاميد، در تمام این مدت  محل اسکانش توسط منافقین کنترل و در همه جا فردی از این گروهک تروریستی وی را دنبال و حتی در برخی مکان‌های خلوت به شدت او را کتک زده بودند.

ايرانپور بيان داشت: در اولين سفر که به پادگان اشرف داشتم، در راستای فریب و جذب افراد جدید شماره تلفن و آدرس میل‌های ما توسط این گروهک تروریستی گرفته شد، در اين راستا، بارها تقاضاي پيوستن به گروهک تروریستی منافقين را داشتند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا تاکنون برادران خود را در سيماي آزادي ديده‌ايد يا خير، گفت: من شخصا سيماي آزادي را نگاه نکردم، چرا که دروغ‌هاي آن موجب ناراحتي و عصبانيت من شده است.

ایرانپور اظهار داشت: اين گروهک تروريستي برادرهايم را وادار کرده که با مادرم تماس بگيرند و از او بخواهند که دیگر به اقداماتش ادامه ندهد.

خواهر اسیران گروهک تروریستی منافقین ادامه داد: بعد از اين جريان در سيماي آزادي، اعضاي گروهک تروريستي منافقين، مصاحبه‌اي سوري ترتيب داده و برادرهايم را جلوي دوربين قراردادند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: من شخصا از مسعود رجوي به خاطر جنایت و  آدم‌ربايی‌هایش شکایت کرده‌ام.

انتهای پیام/


برچسب ها: منافقین ، وطن فروش ، خائن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار