نادر انصاری گفت: مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی قهرمانی کشور در تهران دنبال می شود.

نادر انصاری، دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قهرمان کشوری شاهد حضور پررنگ بازیکنان جوان و آماده بودیم، قدرت آن ها تا حدی است که می توان به عنوان پدیده از این دسته ساحلی بازان یاد کرد.

وی گفت: تمامی ساحلی بازان حاضر در این مسابقات از نظر فنی در آمادگی مطلوب و کامل بودند به طوری که می توان گفت که پیش از حضور در رقابت ها تمرینات گسترده و سطح بالایی را دنبال کرده بودند، به خصوص ساحلی بازان استان گلستان، چون چند روز قبل از شروع این پیکارها در سطح استان یک دوره مسابقات داخلی برگزار شده بود و این امر عامل آمادگی بالای آن ها بود.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یادآور شد: تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشوری امسال هم از طرف هیات های استانی و هم از طرف بخش های خصوصی، نهادها و ارگان ها حمایت می شدند این امر حاکی از رشد این رشته در سطح کلان است.

وی گفت: در این دوره از رقابت ها حسن منصوری ( رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال) به همراه حمید موحدی و فریدون الهامی دیگر اعضای این کمیته به عنوان اعضای کمیته فنی این دوره از مسابقات تمامی بازی ها و ساحلی بازان را زیر نظر داشتند و نسبت به انتخاب برترین و بهترین نفرات اقدام می کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار