رئيس پژوهشكده كشاورزي گفت:انجام فعاليت‌هاي پژوهشي تقاضا محور و جلوگيري از موازي كاري از جمله اهداف همايش ملي انجمن هلشتاين است.

سنجابي، رئيس پژوهشكده كشاورزي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمين همايش ملي انجمن هلشتاين ايران با همكاري تعدادي از دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي و اجرايي و انجمن هلشتاين ايران برگزار مي‌شود.

وي در خصوص شركت در اين همايش اظهار داشت: اساتيد، محققان، صاحب نظران، دانشجويان و توليد كنندگاني كه علاقه مند به ارسال مقالات خود در اين همايش هستند بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه مقالات آن بايد با يكي از موضوعات، مديريت و پرورش، تغذيه، فيزيولوژي، ژنتيك و اصلاح‌ نژاد، بيوتكنولوژي، پيشگيري و درمان بيماري‌ها و فناوري‌هاي نوين را از طريق پست الكترونيك به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.

سنجابي در خصوص اهداف همايش ملي انجمن هلشتاين تصريح كرد: آشنايي با آخرين دستاوردهاي پژوهشي و يافته‌هاي علمي در زمينه‌هاي مختلف پرورش گاو به بررسي مشكلات جاري در اين خصوص فراهم آوردن امكان هم انديشي بيشتر محققين و انجام فعاليت‌هاي پژوهشي تقاضا محور و جلوگيري از موازي كاري و ترويج نتايج بدست آمده در زمينه‌هاي مختلف از جمله اهداف برگزاري اين همايش ملي است./ح

برچسب ها: پژوهش ، تقامحور ، هلشتاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.