«برگ‌های چند رنگ باغ» مجموعه شعری شیرین علی گلمرادی است كه شاعر در اثر جدید خود شعرهایی را با تم عاشقانه، جنگ و اجتماعی سروده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، گلمرادی درباره این اثر اظهار داشت: اعم شعرهای این مجموعه در قالب غزل و تعدادی نیز در قالب شعر نو سروده شده اند.
وی ادامه داد: در این مجموعه بر خلاف دیگر آثارم شعرها با موضوعات مختلف سروده شده است به همین دلیل عنوان این مجموعه را به نام «برگ‌های چند رنگ باغ» اختصاص داده‌ام.
گلمرادی همچنین به علت عدم پوشش رسانه‌ها به شعر و آثار شاعران به انتقاد از آنان پرداخته و گفت: متاسفانه رسانه‌ها توجه چندانی به شعر و شاعری ندارند، این قضیه را به وضوح در رسانه‌های مكتوب و دیداری - شنیداری می‌توان مشاهده كرد.
وی افزود: اعم صفحات سرویس‌های فرهنگی ما در رسانه‌ها اختصاص به موضوعات سینمایی دارند كه بیشتر آنها تنها جذابیت‌های سطحی داشته محتوا و عمق چندانی را ندارند.
این شاعر در پایان رویكرد مجدد بیشتر شعرا به قالب كلاسیك را تحسین كرده، در این باره خاطر نشان كرد: خوشبختانه پس از یك دوره قالب كلاسیك در شعر در مهجوریت به سر می‌برد امروزه اقبال بیشتر شاعران به قالب كلاسیك شده كه از این جهت حركت مباركی تلقی می‌شود.
گفتنی است این اثر هم اكنون در انتشارات سوره مهر مراحل آماده سازی را سپری می‌كند.
لازم به ذكر است كه مجموعه شعر آیینی «چقدر جاده...چقدر چشم...» از شیرینعلی گلمرادی به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است./ي2
برچسب ها: سوره مهر ، گلمرادی ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.