فرماندار جم از اعضای شورا خواست به‌ خوبی بر قانون و وظایف شوراهای اسلامی مسلط شوند و نسبت به وظایف خود در قبال شهردار و شهرداری آگاهی کامل داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عبدالرسول زارع شامگاه سه‌شنبه در دیدار منتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهر ریز ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان و آرزوی توفیق برای همه در این ماه پرخیر و برکت از شرکت گسترده مردم در خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و به منتخبین مردم شهر ریز تبریک گفت.

فرماندار جم تصریح کرد: مردم بر اساس دین مبین اسلام و اعتقاد راسخ خود به صحنه آمدند و به تکلیف خود عمل ‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم، وظیفه شناسی، عمل به قانون همراه با صداقت و دلسوزی باید شاخصه منتخبین مردم در شورای اسلامی باشد.

زارع بیان داشت: امیدوارم شوراها در این دوره منشاء خیر و برکت باشند و با تلاش دسته‌جمعی اعضای شورا و شهردار شاهد شهرستانی آباد و زیبا باشیم.

وی افزود: مسئول باید در قبال مسئولیتی که به‌عنوان امانت چند روزه به وی سپرده شده است با تمام توان و با دغدغه در رفع نیازهای مردم گام بردارد تا در پیش وجدان و پیشگاه خداوند متعال شرمنده نباشد.

فرماندار جم با تأکید بر لزوم همدلی، همکاری و انسجام اعضای شورای اسلامی شهر گفت: شناخت آسیب‌ها، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت شوراهای گذشته برای تدوین برنامه‌ای در رفع نیازهای شهر و پیشرفت منطقه در چارچوب اختیارات شورای اسلامی امری مهم است.

وی از اعضای شورا خواست به‌ خوبی بر قانون و وظایف شوراهای اسلامی مسلط شوند و نسبت به وظایف خود در قبال شهردار و شهرداری آگاهی کامل داشته باشند.

در این جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر ریز ضمن بیان دیدگاه‌های خود از تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کردند و خلق حماسه باشکوه سیاسی را تبریک گفتند.
برچسب ها: عسلویه ، شوراها ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.