عضو هيئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: بايد فرهنگ جامعه به‌گونه‌ای در راستای پيشرفت قرار گيرد و به شكلی مهندسی شود تا مؤلفه‌های سبك زندگی اسلامی در آن رعايت شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، حسين بر، عضو هيات علمی دانشگاه سيستان و بلوچستان گفت: سبك زندگی هر جامعه‌ای بستگی به فرهنگ آن جامعه دارد.

عضو هيات علمی دانشگاه سيستان و بلوچستان افزود: شرايطی كه ما امروز در آن قرار داديم و در دوره جهانی شدن زندگی می كنيم جهان به سمت يك دهكده جهانی شدن پيش می رود.

وی بيان کرد: اگر دغدغه‌های فرهنگ اسلامی را در جهانی شدن نگنجانيم ممكن است برخی از عناصر ما در فرآيند جهانی شدن در معرض خطر قرار بگيرند.

حسین بر ادامه داد: بايد فرهنگ جامعه به گونه‌ای در راستای پيشرفت قرار گيرد و به شكلی مهندسی شود تا مولفه‌های سبك زندگی اسلامی در آن رعايت شود.

عضو هيات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: جامعه ما متشكل از عناصر و اقشار گوناگون از قبيل جوانان و بزرگسالان و مسن است كه هر كدام خرده عناصر خاص را دارند.

وی اظهار کرد: در بحث جهانی شدن از لحاظ اقتصادی، جنبه مهم گسترش اقتصاد سرمايه‌داری يا اقتصاد بازار در سطح دنيا مطرح می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.