میثم خیام که تیم ملی فوتسال ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی همراهی میکرد پس از بدست آوردن نشان طلای این رقابت ها با استقبال گرم مردم کرمان و طرفدارانش وارد فرودگاه شهر کرمان شد.

شماره پنج کرمانی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت : مسابقات آسیایی از سطح بالایی برخوردار بود و تیم های تایلند و ژاپن با تمام قدرت آمده بودند اما در نهایت این ملی پوشان غیور ایران بودند که جام قهرمانی را به خانه بردند.

خیام در ادامه از فعالیت دوازده ساله خود در رشته ورزشی فوتسال خبر داد و گفت: در فصل آینده رقابت های لیگ برتر به احتمال زیاد بازهم در تیم شهید منصوری قرچک خواهم ماند.

وی در جواب این سوال که اگر از کرمان پیشنهاد داشته باشی ، آیا در شهر خود خواهی ماند یا نه؟ گفت : با مسئولان صحبت خواهم کرد و اگر شرایط مساعد باشد، صد در صد در تیم شهر خودم توپ خواهم زد.

عباس ارجمند معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان هم که در جمع استقبال کنندگان بود با تبریک این افتخارآفرینی به مردم شریف کرمان و خانواده میثم خیام ، از حمایت همه جانبه اداره ورزش و جوانان استان در رابطه با حضور نماینده کرمان در لیگ برتر فوتسال خبر داد و گفت : تیم مقاومت سپاه ثارالله کرمان که فصل گذشته با بد اقبالی از راه یافتن به لیگ برتر بازماند ، به یاری خدا و حمایت مسئولان ، با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال ، استان کرمان را در لیگ برتر صاحب یک نماینده خواهد کرد و میثم خیام را در شهر کرمان نگه خواهیم داشت./س

برچسب ها: فوتسال ، استقبال ، ورزشی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.