مدیر ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) سایت فاز 19 پارس جنوبي گفت: هیچ حادثه‌ای در طی چهار ماه گذشته در ناحيه SC1 اين فاز اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نويد شجاعی با اعلام ثبت ركورد كم‌نظير يك ميليون نفر، ساعت كار بدون LTI (تلفات منجر به از دست دادن زمان) در ناحيه  SC1  فاز 19 پارس جنوبی، اظهار داشت: با توجه به گستردگی اين ناحيه، نظارت ویژه‌اي توسط تيم HSE شركت پتروپارس به عمل آمد و با توجه به جاري بودن سيستم گزارش‌هاي غيرمتعارف (Anomaly report system) در پتروپارس، شركت «درريز» به عنوان يكي از پيمانكاران اصلي اين ناحيه نيز متقاعد شد از اين سيستم استفاده كند.

وي افزود: در طول چهار ماه در مجموع 10 هزار Anomaly برای این ناحیه ثبت و منجر به كسب ركورد يك ميليون نفر ساعت كار بدون تلفات شد.

در ادامه محمود کاظمی، کارشناس ارشد ناحیه SC1 نيز با بيان اينكه قدم اول را با موفقیت برداشتیم و قرار است همین روش را ادامه دهیم، افزود: رکوردهای جهانی شرکت‌هاي ديگر نیز به صورت یک میلیون نفر، ساعت اعلام و ثبت می‌شود و تا زمانی که هیچ حادثه‌ای اتفاق نیافتد این رکورد ادامه پیدا می‌کند.

وي با اشاره به تلاش خوبي كه در جهت ارزيابي ريسك‌ها در ناحیه SC1  فاز 19 اتفاق افتاده است، اظهار اميدواري كرد كه این روند ادامه داشته باشد و شاهد بروز حادثه و توقف کار نباشيم.

گفتني است، ناحيه SC1 فاز 19 در محدوده فعالیت شركت «درريز»، يكي از چهار پيمانكار اصلي پروژه فاز 19 پارس جنوبی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار