مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مراسم برترین های فوتبال ایران مشخص می کند که هرکس تلاشی انجام می دهد ثمره اش را خواهد دید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی فتح اله زاده در گفتگو با خبرنگاران حاضر در تالار وحدت اظهار داشت: بالاخره برترین ها زحمات خود را پس از 30 یا 40 مسابقه سخت خواهند دید و از آنها تقدیر به عمل می آید. البته قبول دارم که سلیقه ها در مورد انتخابات متفاوت است امیدوارم افراد موفقی انتخاب شوند.
 
وی تصریح کرد: با اندو روز شنبه کار خود را به اتمام می رسانیم و قرارداد می بندیم و با نکونام هم مشکلی نداریم و با او قراردادی 2ساله داریم. البته وی به دنبال کارهای پسرش بود و به این خاطر تا کنون با ما قرارداد نبسته که به دنبال کارهای پسرش بوده و پسرش به او گفته بود تا پول نگیرد به استقلال نرود.
 
فتح اله زاده ادامه داد: ما با دیناموکیف امروز بازی داریم و معتقدم این بازی های برای ارتقا سطح کیفی فوتبال ایران موثر خواهد بود. البته ما هیچ پولی برای بازی با کیف پرداخت نکردیم چراکه قهرمان ایران هستیم و 20 میلیون هوادار داریم و ار تیم های معتبر آسیایی به شمار می رویم. ضمن اینکه برای برگزاری این بازی اسپانسر به کمک ما آمد و به انضمام اینکه هزینه های اقامت را پرداخت کردند حتی پول بلیت رفت و برگشت کاروان آبی ها را نیز بر عهده گرفته اند.
 
وی در خصوص اظهارات مجتبی جباری افزود: مجتبی از بازیکنان خوب استقلال بوده که البته این روزها مصاحبه هایی علیه من و استقلال انجام داده اما به هیچ وجه به وی در این خصوص خرده نخواهم گرفت.
 
فتح اله زاده در پایان خاطرنشان کرد: من و رویانیان با هم دوست هستیم و در برنامه های بسیاری در کنار یکدیگر نشسته ایم اما با یکدیگر به دنبال کارهای مشترک هستیم و در صورتی که برعلیه من مصاحبه کند نیز ناراحت نخواهم شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار