طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه های شهرستان کاشان ویژه دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مسوول دانشگاه علوم پزشکی کاشان هدف از برگزاری این طرح را بهره برداری شایسته جوانان و دانشجویان از ایام نورانی ماه مبارک رمضان دانست.

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل گفت: طرح ضیافت اندیشه فرصتی است برای دانشجویان تا با شرکت در کلاس های اخلاقی و قرآنی با فضای معنوی این ماه مانوس و از برکات و فیوضات آن بهره مند شوند.

وی،با اشاره به امتیازات شرکت در این طرح ادامه داد : این طرح در کنار یافته های معنوی این مزیت را دارد دانشجویان می توانند چهار واحد از دروس معارف خود را در آن بگذرانند و به پیشرفت تحصیلی خود را سرعت بخشند.

حجت الاسلام شاه فضل موافقت آموزش دانشگاه محل تحصیل را از شرایط شرکت در این طرح دانست و افزود: شرایطی فراهم شده است تا دانشجویان کاشانی که در دانشگاه های سراسر کشور تحصیل می کنند بتوانند در این طرح شرکت کنند، البته این مساله منوط به این است که دانشگاه محل تحصیل این عزیزان، با حضور آنها در طرح ضیافت موافقت به عمل آورد.

وی از تلاوت آیات کلام الله مجید، اقامه نماز جماعت و محفل انس با قرآن به عنوان برنامه های جانبی طرح ضیافت اندیشه یاد کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص دروس ارائه شده در این طرح اظهار داشت: این دورس شامل متون اسلامی، اخلاق اسلامی و تاریخ تمدن است.

  حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه هر دانشجو تنها می تواند در دو درس شرکت کند و در پایان دوره از دروس ارائه شده آزمون گرفته خواهد شد، ادامه داد: نمرات کسب شده به عنوان نمره دانشجویان به دانشگاه مقصد ارائه و از هر دانشجو به ازای هر درس مبلغ 250/000 هزار ریال اخذ می شود.

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه های شهرستان کاشان از ابتدای ماه مبارک رمضان و به مدت 15 روز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار