واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در اقدامی ضربتی از کلیه مراکز و اماکن تفریحی ،گردشگری، توریستی ومکانهای بازدید مسافران تابستانی شهر اصفهان،بازدیدو ضمن نظارت برمکان‌های فوق، اقدامات بهداشت محیطی ویژه ای را اجرا نمود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، این طرح که به منظور حفظ سلامت مسافران و گردشگران و ارتقاء سطح بهداشت عمومی و بهداشت مواد غذایی از روز شنبه 15 تیرماه لغایت  یکشنبه 16 تیرماه به طول انجامید ، بازرسان بهداشت محیط در قالب 6 تیم عملیاتی و نظارتی اقدام به کنترل وضعیت بهداشتی هتل ها، مهمانپذیر ها، رستورانها، کبابی بریانی‌ها، تریاها، اغذیه و گز فروشی‌ها  نمودند  .

در این اقدام  علاوه بر بازدید بیش از 165 مرکز غذایی و عمومی مقدار 267 کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته ، غیر مجاز و غیر قابل مصرف را توقیف و معدوم  نمودند . همچنین پرونده 14 متخلف مواد غذایی نیز جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع گردید .

 شایان ذکر است این طرح در مراکزی همچون میدان امام خمینی، خیابان های متصل به میدان امام ، میدان امام علی(ع) ، مسجد جامع ، چهار باغ پایین، حاشیه زاینده رود از سی و سه پل تا پل شهرستان و همچنین پارکهای مهم منطقه بازدید و نظارت بعمل آمد  و علاوه بر کنترل آب شرب و انجام کلر سنجی تعداد 30 نمونه آب مصرفی هم جهت انجام آزمایشات میکروبی برداشت و به آزمایشگاه انتقال داده شد . 
برچسب ها: بهداشت ، ضربت ، توریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.