دليل قبول و حضور دوباره‌ي من بعد از 4 سال در تلويزيون داشتن سريالي در ماه مبارك رمضان بود چرا كه من بسيار علاقمند بودم كه در فيلمي به مناسبت ماه مبارك رمضان بازي كنم.

"ميلاد كي‌مرام" بازيگر به خبرنگار حوزه‌ي راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: من هميشه دوست داشتم سريالي در ماه مبارك رمضان داشته باشم اما امسال "بچه‌هاي نسبتا بد" به خاطره‌ي بدي در ذهنم تبديل شد.



وي ادامه داد: دليل قبول و حضور دوباره‌ي من بعد از 4 سال در تلويزيون داشتن سريالي در ماه مبارك رمضان بود چرا كه من بسيار علاقمند بودم كه در فيلمي به مناسبت ماه مبارك رمضان بازي كنم.
"كي‌مرام" با اشاره به حضور خود در "بچه‌هاي نسبتا بد" گفت: بازي در "بچه‌هاي نسبتا بد" حال و هواي خاصي داشت به خصوص كار با "سيروس مقدم" بسيار متفاوت بود چرا كه "مقدم" انرژي ما را مضاعف مي‌كرد.
وي در ادامه گفت: "بچه‌هاي نسبتا بد" با مضمون ماه رمضان بود زيرا اتفاقاتي در پايان سريال رخ مي‌دهد كه مربوط به شبهاي قدر و احياء است.
"كي‌مرام" خاطرنشان كرد: مديران صدا و سيما تصميم مي‌گيرند كه اين سريال چه زماني پخش خواهد شد اما هر زماني كه اين سريال پخش شود مخاطبان خود را جلب خواهد كرد./ص

برچسب ها: کی ، مرام ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار