سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: تشکيل حزب فراگير با شناسنامه معين و رهبري شاخص در جناح اصولگرايي، ضروري است.

سيد کمال سجادي سخنگوي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تاکيد بر ضرورت تشکيل حزب فراگير در جناح اصولگرايي گفت: تشکيل يک حزب فراگير اگرچه اهميت دارد، اما اين امر مستلزم بررسي جوانب موضوع و مطالعه و آينده‌نگري است.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري تصريح کرد: تشکيل حزب فراگير با شناسنامه معين و رهبري شاخص در جناح اصولگرايي، ضروري است.

وي با اشاره به اصل 26 قانون اساسي مبني بر آزادي فعاليت احزاب و تشکل‌ها در نظام جمهوري اسلامي، اظهار داشت: براي توسعه هرچه بيشتر مردم‌سالاري ديني بايد تحزب گرايي نهادينه شود و از ملزومات اين امر، تشکيل احزاب فراگير است.

دبيرکل جامعه اسلامي کارمندان ادامه داد: توليد انديشه سياسي، توسعه مردم‌سالاري ديني و ايجاد کانالي براي شريک‌کردن مردم در ساختار قدرت، از کار ويژه‌هاي احزاب محسوب مي‌شود.

سجادي با اشاره به تجربه موفق حزب جمهوري اسلامي در اوايل انقلاب اسلامي افزود: يکي از کارهاي مهم احزاب فراگير، کادرسازي براي اداره کشور است؛ در حال حاضر اکثر نيروها و شخصيت‌هاي برجسته و بارزي که در بطن نظام فعاليت مي‌کنند، محصول حزب جمهوري اسلامي هستند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در پايان خاطر نشان کرد: شکل گيري احزاب فراگير مانع از حضور دسته‌ها و گروه‌هاي فاقد شناسنامه در ساختار قدرت مي‌شود، و اين امر فرهنگ مسئوليت پذيري و پاسخگويي به مردم را نهادينه مي‌سازد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، اساسی ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار