اتحاديه عرب از جامعه جهاني به ويژه سازمان ملل متحد ،کميته بين المللي صليب سرخ و سازمان حقوق بشر خواست اقدامي فوري براي نجات اسراي فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي صورت دهند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري  رسمي قطر ، اتحاديه عرب روز سه شنبه در بيانيه اي اعلام کرد اسيران فلسطيني که در زندان ها و اردوگاه هاي رژيم صهيونيستي در اعتصاب غذا بسر مي برند شرايط بسيار نامطلوبي دارند و جامعه بين المللي و سازمان هاي مسئول بايد تصميمات فوري به منظور نجات اسراي فلسطيني و توقف اقدامات غير انساني عليه آنان اتخاذ کنند .
 نبيل العربي دبيرکل اتحاديه  عرب در اين بيانيه تاکيد کرد اتحاديه عرب مسئله اسيران فلسطيني در اعتصاب غذا را با جديت پيگيري مي کند .
العربي افزود برخي از اسراي فلسطيني از جمله عبد الله البرغوثي که از اوايل ماه در اعتصاب غذا بسر مي برد ، وضعيت جسماني خوبي ندارند و سلامتي آنان در خطر است .
 العربي در ادامه اقدامات خصمانه اسرائيل و رفتار نامناسب و خشن  نظاميان اين رژيم با زندانيان فلسطيني را محکوم کرد .
وي افزود رفتار رژيم صهيونيستي با اسيران فلسطيني به ويژه آنان که به سرطان و بيماري هاي مزمن مبتلا هستند ،  مغاير با اصول و قوانين بين المللي است .
دبيرکل اتحاديه عرب در ادامه افزود  رفتار خشونت آميز و انتقام جويانه اسرائيل عليه اسراي  فلسطيني پذيرفتني نيست و نبايد در برابر آن سکوت اختيار کرد .
العربي در ادامه از جامعه جهاني به ويژه سازمان ملل متحد خواست جلوي  اقدامات ظالمانه و غير انساني اسرائيل عليه  فلسطيني ها به ويژه اسراي دربند را بگيرد .








برچسب ها: بین الملل ، اتحادیه ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار