پروژه گازرسانی به محدوده منفصل سه منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گازرسانی به شهرک صنعتی جانانلو آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیر مرکز خداآفرین گفت: این شهرک صنعتی با هدف فراهم سازی زمینه لازم برای سرمایه گذاری و راه اندازی کارگاه های کوچک زودبازده در حاشیه جاده کلیبر به جانانلو در حال راه اندازی است.

وی افزود: این شهرک صنعتی با یکصد هکتار مساحت و 96 قطعه زمین جهت احداث واحدهای صنعتی، فعالیت سرمایه گذاران را در این محدوده تسهیل کرده و آنان را از مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس بهره مند می کند.

وی گفت: معافیت های مالیاتی به مدت 20 سال، امکان استفاده از متخصصان خارجی، عدم نیاز به تحصیل روادید برای ورود و خروج اتباع خارجی و امکان سرمایه گذاری 100 درصد خارجی از جمله مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس به شمار می رود.

وی افزود: از دیگر مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس می توان به معافیت از عوارض گمرکی و سود بازرگانی برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات و امکان صدور کالای تولید شده به خارج از کشور با کمترین تشریفات اشاره کرد.

لازم به ذکر است، محدوده منفصل 3 منطقه آزاد ارس ( جانانلو ) مابین شهرهای کلیبر و خمارلو و در نقطه صفر مرزی قرار دارد./س

برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.