يک دختر جوان در پي تعقيب و گريز پليس با سارقان، دچار آسيب ديدگي شد و توسط اورژانس به بيمارستان منتقل گرديد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی اعلام چندین فقره شکایت مردم در خصوص زورگویی ها شبانه، کیف قاپی و موبایل قاپی، در محدوده های خیابان ولیعصر، پارک شهر، چهار راه استانبول، پل حافظ، خیابان جمهوری، ماموران کلانتری های منطقه موظف شدند تا سارقان را شناسایی و رد یابی کنند.

ماموران نیروی انتظامی پس از چندین روز فعالیت دریافتند که یک پسر جوان به همراه یک دختر جوان که احتمال می رود با یکدیگر نامزد باشند با یک دستگاه موتورسیکلت تندرو بدون پلاک اقدام به چنین جرائمی می کنند.

به دنبال این موضوع پس از چندین روز فعالیت تعقیب و مراقبت ماموران کلانتری 129 جامی موفق شدند این افراد را در حین پرسه زنی در خیابان ولیعصر شناسایی و به تعقیب آنان بپردازند.

این دو نامزد جوان که با حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار از دست پلیس بودند و به هشدارها و شلیک های مکرر توجه نمی کردند در چهارراه استانبول به دلیل ترافیک سنگین وارد پیاده رو شده و با سرعت زیاد به یک دختر جوان به نام "شهیلا .ز" برخورد کردندند، که موجب صدمه دیدن دختر جوان می شود و در نهایت پلیس به همراه کسبه دو متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال می دهد.

رئیس کلانتری 129 جامی سرهنگ ایرج بهادری با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با انتقال متهم مشخص شد که هر دو آنان دارای سوابق متعدد از قبیل سرقت به عنف و سرقت مغازه در پرونده خود دارند.

به گفته بهادری پرونده متهمان با حضور بیش از 10 شاکی خصوصی تشکیل و همچنان در حال بررسی است.

برچسب ها: تعقیب ، گریز ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار