گفتگوي فرهنگي با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائري، با اجراي علي ضيا به مدت 17 شب از ساعت 22 در بوستان حضرت ابراهيم(ع)(آب و آتش) برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از فرهنگسرای ارسباران، ويژه برنامه برآستان جانان در دو بخش صحنه اي و غرفه ها اجرا مي شود.در بخش صحنه اي، پخش تصويري ترتيل يك حزب قرآن با صداي استاد پرهيزكار، گفتگوي فرهنگي و هنري با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائري، مسابقه كودك و نوجوان، گفتگوي مذهبي، پخش كليپ تصويري موسيقي با اجراي مفاخر موسيقي و بررسي قطعات و تشريح دستگاه ها و سازهاي پخش شده به زبان ساده با حضور شهرام صارمي كارشناس موسيقي از جمله برنامه هاي درنظرگرفته شده براي اين برنامه است. 
در بخش غرفه ها كه از ساعت 21 پذيراي شهروندان خواهد بود،در دو بخش فرهنگي با برپايي غرفه كتاب، نجوم، باشگاه ترنج، كودك و نوجوان، ديني و مذهبي و بخش بازاچه ها با همكاري هنرمندان صنايع دستي و با مشاركت اماكن خيريه برگزار خواهد شد.
همچنين در ادامه اين برنامه مسابقه ويژه اي با محوريت شعار برنامه و طرح سوال از ميان مطالب مطرح شده توسط كارشناسان برنامه به صورت پيامكي و زنده اجرا و در انتهاي برنامه از طريق قرعه كشي يك عدد تبلت به برنده مسابقه اهدا مي شود. 
ويژه برنامه «برآستان جانان» برنامه ايست كه به مدت چهارسال متوالي توسط اين مديريت با هدف غني سازي اوقات فراغت شهروندان تهراني در شب هاي گرم ماه مبارك رمضان برگزار مي شود.
علاقمندان به منظور حضور در این برنامه می‌توانند به بوستان حضرت ابراهیم(ع)(آب و آتش) واقعدر خیابان میدان ونک- بزرگراه حقانی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار