شهردار بیرجند از برگزاری همایش 'بیرجند شهر امن و پایدار' با مشارکت سازمان یونسکو همزمان با شهریور ماه جاری خبرداد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ عباسعلی مدیح در گردهمایی شهرداران و دهیاران استان اظهار داشت: این همایش با هدف معرفی جاذبه ها و ظرفیت های شهر بیرجند برگزار می شود.

وی از هزینه کرد هشت میلیارد تومانی برای بهسازی و آسفالت معابر شهر بیرجند تاکنون خبرداد و افزود: از این میزان پنج میلیارد تومان توسط شهرداری و مابقی با کمک استانداری تامین شده است.

عبد الحسین شهابی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی نیز افزود: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی شهرداری و بسیج سازندگی در جهت پیشبرد پروژه های کوچک شهرداری با این سازمان است.

وی از وجود 25 شهرداری در سطح استان خبرداد و افزود: این تعداد با احتساب شهرداری های طبس، دیهوک و عشق آباد به 28 واحد افزایش یافته است.

محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به نوپایی تشکیل سازمان بسیج سازندگی بیان داشت: کمک به دستگاه های اجرایی با رویکرد بهره گیری از پتانسیل های نیروی انسانی جهت عمران و آبادانی کشور از مهمترین رسالت های این سازمان است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی تابستانی، یادآور شد: 19 هزار نفر از حلقه های طرح صالحین در قالب اردوهای یک روزه به مناطق محروم اعزام می شوند./س

برچسب ها: همایش ، مشارکت ، سازمان ، یونسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.