مدیرکل مشارکت‌های جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت:شورای مشورتی سمن‌ها به منظور ساماندهی مباحث سمن‌های تخصصی تشکیل و از ظرفیت و توانایی سمن‌های تخصصی در فعالیت‌های وزارتخانه استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران محسن زارعی با اشاره به گسترش فعالیت سمن‌های تخصصی گفت: برای ساماندهی و نظارت بیشتر به موضوعات و مباحث سمن های تخصصی در نظر داریم به پیشنهاد خود سمن‌ها یک شورای مشورتی از درون خود این دوستان تشکیل دهیم.
 
وی ادامه داد: مدلی که در حال حاضر داریم یک گروه مرجع محتوایی است که کار رصد، نظارت و ارزیابی سمن‌ها را انجام می‌دهد، در نظر داریم این مدل را به شورای مشورتی ارتقا دهیم.
 
وی افزود: با شناسایی و رصدی که در این دوره‌ها از سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود از ظرفیت و توانایی سمن‌های تخصصی در کارها و فعالیت‌های وزارتخانه استفاده می‌کنیم و الگوهای موفق به استان‌ها و دستگاه‌های دیگر معرفی می‌شوند.
 
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان ادامه داد: سمن‌های تخصصی در موضوعات مختلف می‌توانند با وبلاگ‌هایی که ایجاد می‌کنند، محتوایی را که در این دوره‌ها فرا می‌گیرند در قالب موضوعات مختلف در معرض دید و استفاده دیگر جوانان در استان‌ها قرار دهند.
 
زارعی در خصوص نحوه و شیوه آموزش در دوره‌های توانمندسازی جوانان افزود: این دوره‌ها و آموزش‌ها سر خط‌ هایی است که در موضوعات مختلف به سمن‌های تخصصی هر یک از حوزه‌ها آموزش داده می‌شود و در کنار آن کلیات و مباحثی مطرح می‌شود که پس از آن خود سمن‌ها با توجه به تخصص و علاقه خود این موضوعات را دنبال می‌کنند./ل
برچسب ها: آموزش ، جوانان ، سمن ، مشورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار