تیم کانوپولو بانوان مازندران در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور قهرمان شد

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در این مسابقات هفت تیم به صورت دوره ای در مجموعه آزادی تهران با هم رقابت کردند که تیم مازندران با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وکیلیان در   افزود: تیم کانوپولو بانوان مازندران در دوره مقدماتی با پیروزی مقابل تیم های همدان، هرمزگان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان با اقتدار راهی فینال شد.

رئیس هیئت قایقرانی مازندران گفت: در فینال این رقابتها نیز تیم مازندران در برابر خراسان رضوی در بازی قانونی مساوی شد اما با گل طلایی موفق شد حریف را شکست دهد و قهرمان این دوره را به نام خود کنند.

وکیلیان افزود: این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون و مربیان تیم ملی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با اشاره به مربیگری جمیله طهماسبی از بازیکنان ملی پوش مازندرانی در این رقابتها گفت: فاطمه اسماعیل پور، تکتم آخوندزاده، کوثر فراصتی، سید معصومه دشتیان، فاطمه فرسوی و زهرا علی نژاد به عنوان بازیکنان مازندران حضور داشتند.

وکیلیان از برگزاری اردوی آمادگی تیم کانوپولو مردان مازندران در فریدونکنار خبر داد و افزود: تیم مردان نیز برای آمادگی بیشتر در رقابتهای قهرمانی کشور در اردوی 10 روزه در فریدونکنار شرکت می کند./س

برچسب ها: قهرمانی ، کانوپلو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.