معاون اول رئيس‌جمهور گفت: دولت نهم و دهم در مجموع دو ميليون و صدو بيست هزار واحد مسکن روستايي را تعهد کرده بود که امروز جشن اتمام ساخت يک ميليون و ششصد هزار واحد برپا شده و مابقي نيز که از پيشرفت فيزيکي هفتاد درصد برخوردار هستند بزودي تکميل خواهند شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي در جريان سفر به استان کرمان، پس از ديدار با خانواده شهداي روستاي شيرينک ،در جمع خبرنگاران گفت: وقتي شادماني اشخاصي که صاحب مسکن مهر مي‌شوند را مشاهده مي‌کنيم احساس شعف به ما دست مي‌دهد و خداوند را به دليل آنکه توفيق خدمتگزاري به مردم عزيز کشور حاصل شده است را شکر مي‌کنيم.
 
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به افتتاح واحد مسکن مهر در استان خوزستان که در هفته گذشته انجام شد، تصريح کرد: جواني در آن استان به هنگام دريافت کليد مسکن خود بسيار شادمان بود و مي‌گفت که من و پدرم همواره مستاجر بوده‌ايم اما به لطف دولت احمدي‌نژاد امروز صاحب مسکن شده‌ام .

وي با بيان اينکه پيشرفتهاي وسيعي در سطح استان کرمان و بخصوص در جنوب اين استان در دولت احمدي‌نژاد شکل گرفته است، گفت: در اين استان طي 8 سال اخير بسياري از کارها و اقدامات بزرگ همچون احداث جاده ، آبرساني، برق‌رساني، کپرزدايي، ساخت مسجد و مدرسه انجام شده که موجب تحول و پيشرفت چشمگيري در اين منطقه نسبت به گذشته شده است.
 
رحيمي در ادامه با بيان اينکه روستاي شيرينک در سال 89 براثر زلزله متحمل خرابي‌ها و ويراني‌هاي شديدي شده بود ،خاطر نشان کرد: امروز اين روستا بازسازي شده و با امکاناتي که در آن وجود دارد،يکي از برترين روستاهاي کشور است.
 
معاون اول رئيس‌جمهور ادامه داد: دولت نهم و دهم در مجموع دو ميليون و صدو بيست هزار واحد مسکن روستايي را تعهد کرده بود که امروز جشن اتمام ساخت يک ميليون و ششصد هزار واحد برپا شده و مابقي نيز که از پيشرفت فيزيکي هفتاد درصد برخوردار هستند بزودي تکميل خواهند شد.
 
وي سپس در جمع شماري از مردم روستاي شيرينک و شهرستان بردسير حضور يافت و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.
 
رحيمي ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان، به آنان اطمينان داد که مشکلاتشان را به گوش احمدي نژاد خواهد رساند.
 
معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه دولت خود را مکلف مي داند به مشکلات شما رسيدگي کند، افزود : تلاش مي‌کنيم راهي پيدا شود تا رضايت خاطر همه شما فراهم گردد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار