فيلم سينمايي "شيطان شلوار لي مي پوشد" با راي اتحاديه و پرداخت مبلغ توافق شده از سوي کاسه ساز به زودي ساخته مي شود.

علي عطشاني کارگردان فيلم سينمايي "آقاي الف" در خصوص نامگذاري اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم نامه فيلم "آقاي الف" به گونه اي بود که شخصيت اصلي فيلم زماني که به ايران مي آيد و طي پاپوش ايجاد شده از سوي رقبايش به زندان مي افتد و طي آن مطبوعات به دليل مشخص نشدن جرمش اجازه درج نام وي را نداشته به همين دليل با نام آقالي الف به درج اخبارشان مي پرداختند. 

وي افزود: به همين اساس زماني که اين شخص از زندان آزاد مي شود از اين اسم خوشش مي آيد و اين اسم را براي مقاله هايش انتخاب مي کند. 

عطشاني در خصوص سالن هاي سينما و فروش فيلمش اظهار داشت: فروش اين فيلم بسيار متفاوت با فيلم هاي معمولي است چون يک فيلم عادي 25 سالن سينما و در 6 سانس به نمايش در مي آيد ولي "آقاي الف" تنها در يک سانس آن هم شبها نمايش داده مي شد که با وجود تمام اين اوضاف فيلم از فروش خوبي برخوردار بود. 

وي در خصوص ساخت مجدد فيلم هاي سه بعدي عنوان کرد: فيلم سينمايي "آقاي الف" را در شرايطي ساختم که هيچ گونه مسيري در جهت توليد اين فيلم هموار نبود اما فکر مي کنم وظيفه ام را در خصوص ساخت فيلم سه بعدي در سينماي ايران انجام دادم و دوستان ديگري اگر تمايل به ساخت اين نوع فيلم داشته باشند و شرايط معقول تري دست به توليد خواهند زد چون بيشتر فعاليتي که ما در جهت توليد اين فيلم انجام مي داديم آزمون وخطا بود. 

وي در پايان در خصوص توليد فيلم سينمايي "شيطان شلوار لي مي پوشد" خاطرنشان کرد: اتحاديه در خصوص توليد اين فيلم راي مثبت داده و قرار شده کاسه ساز پول فيلم نامه را به ليلا اوتادي پرداخت کند و اين فيلم به کارگرداني من و تهيه کنندگي کاسه ساز با حضور اوتادي ساخته شود. /ي2
برچسب ها: عطشانی ، سینما ، آقای الف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار