تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در منطقه 16

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 16 از تشریح برنامه های مورد نظر در ماه مبارک رمضان با هدف افزایش نشاط معنوی و رویکرد تلطیف فضاهای دینی، پاسداشت مراسم و مناسبت های مذهبی خبر داد.

مهدي تيموري در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه برنامه ها تحت عنوان ماه مهمانی خدا با محوریت مساجد و رویکرد محله گرائی برگزار می شود.
وی با اشاره به برنامه های استقبال از ماه رمضان اظهار کرد: قرائت دعای 44 صیفحه سجادیه در شب 29 شعبان با محوریت جشنواره دعا ونیایش شمسه در مساجد محوری محلات برگزار خواهد شد.
تيموري در ادامه عنوان کرد: هویت بخشی سیمای بصری شهر وتبلیغات محیطی متناسب با این ایام توسط اداره زیبا سازی منطقه اجرای طرح نسیم بهشت جهت پاسخگویی به شبهات دینی در بوستان ها،  ایستگاه های مترو و پایانه های مسافر بری از  جمله برنامه های  پیش بینی شده برای ماه ضیافت الهی است.
وی پنجره های آسمان را عنوان برنامه محافل انس با قرآن کریم همراه با تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرانی اعلام کرد و گفت: این برنامه در مساجد منتخب و محوری محلات سطح منطقه با مشارکت نواحی،  شورایاران و مدیران  محلات برگزار می شود.
تيموري در پایان با اشاره به برگزاری  ویژه برناهم های رحلت حضرت خدیجه (س) در مساجد محوری و ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن محتبی(ع) بعنوان آئینه رحمان و رحیم خاطر نشان کرد:  این برنامه در مساجد محوری محلات برگزار و همزمان با هفته اکرام ایتام و نیازمندان 15 تا 21 رمضان جشن میهمانی خدا با دو برنامه افطاری ویژه خانواده های معظم الشهدا ایثارگران و ایتام نیازمندان و زنان سرپرست خانوار برگزار می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار