احسان خواجه اميري تيتراژ سريال "مادرانه" را با ترانه اي از روزبه بماني و ملودي عليرضا افكاري را ويژه ماه رمضان خوانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت احسان خواجه اميري در برج ميلاد, احسان خواجه اميري در هفدهمين شب از تيرماه و در آخرين كنسرت خود پيش از ماه مبارك رمضان با تدارك 17 قطعه با عنوان هاي احساس آرامش , شيرين , ميوه ممنوعه , اين حقم نيست , هرچي آرزوي خوبه , دريا , دارم ميام پيشت ,نابرده رنج , آرزو , كجايي و پرنده به ملاقات هوادارانش رفت.
احسان خواجه اميري در بخشي از اين برنامه پس از معرفي عليرضا افكاري و روزبه بماني به عنوان ميهمانان ويژه خود  گفت: امسال نيز در ماه مبارك رمضان همراه با عليرضا افكاري و روزبه بماني در تهيه تيتراژ سريال تلويزيوني مادرانه به كارگرداني جواد افشار همكاري داشته ايم به نحوي كه آهنگسازي اين اثر را افكاري انجام داده , ترانه آن را روزبه بماني سروده و من نيز آن را خوانده ام.
خواجه اميري در بخشي ديگر از كنسرت خود با اشاره به توانايي بالاي روزبه بماني در ترانه سرايي افزود: روزبه بماني مؤثرترين ترانه سرا پس از انقلاب است و يكي از دلايل خلق آلبوم " عاشقانه ها " به دليل دوستي با اين ترانه سراي حرفه اي و تاثير گذاري او بوده است.
همچنين حسين خواجه اميري پدر احسان خواجه اميري به همراه مادر اين هنرمند از ميهمانان ويژه او بودند كه پس از معرفي آن ها تمامي حاضران در سالن به افتخار اين هنرمند پيشكسوت ايستادند و او را تشويق كردند.
امير نوري و فريبرز لاچيني از ديگر ميهمانان خواجه اميري در كنسرت او بودند.
هومن نامداري به عنوان رهبر اركستر , نوازنده پيانو و كيبورد و ساكسيفون , محمد كاظمي كيبورد 2 , مهراد هزارخواني گيتار باس , احسان ني زن ويلن , هومن غفاري درامز , سيامك كريم پور ترمپت و همايون نصيري پركاشن از اعضاي اركستر احسان خواجه اميري هستند./ي2

گزارش از: بهاره كنجكاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار