مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اتفاقات و تحولات بسیار خوبی در وزنه برداری قم رخ داده است و شاهد رشد این رشته ورزشی در قم هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارران قم، عباس جهان بینی دوشنبه شب در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان قم علاوه بر مسئولیت مدیر کلی ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس مجمع حضور داشت و در آغاز این مجمع به تحلیل وضعیت موجود در وزنه برداری قم پرداخت.

وی اظهار داشت: وزنه برداری در حال حاضر به عنوان یکی از 43 هیئت ورزشی در استان قم و البته به عنوان یکی از قدیمی ترین هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی در قم فعالیت و خوب و چشمگیری دارد و فعالیت‌های این رشته در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی سال‌های اخیر حکایت از روند رو به رشد وزنه برداری قم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: اتفاقات خوبی در وزنه برداری قم دیده‌ایم و حضور نوجوانان و جوانان مستعد در این رشته ورزشی بیانگر این است که وزنه برداری می‌تواند حتی با برنامه ریزی و کارهای اصولی به جایگاه‌های خوبی در ورزش کشور دست یابد.

وی یاد آور شد: اگرچه در مقطعی شاهد افت این رشته ورزشی بوده‌ایم اما همین که مسئولان با تجربه این هیئت توانستند با استفاده از سال‌ها تلاش در میادین سخت و سنگین وزنه برداری کشور و مسابقات برون مرزی به جذب استعدادهای این رشته بپردازند و آن را از نو بنا کنند، کار بزرگی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: امیدوارم هرگز تاخیری در حرکت رو به رشد وزنه برداری قم به وجود نیاید، علاوه بر اینکه آمادگی خود را برای حمایت از این رشته اعلام می‌کنیم از قهرمان ارزنده جهان و المپیک به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز می‌خواهیم که همچنان پشتوانه وزنه برداری قم باشد./س

برچسب ها: قم ، تحول ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.