سخنگوی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: مسئولان باشگاه سایپا بدهی ها را پرداخت کردند و ما با اجازه کمیته انضباطی می توانیم قراردادهای بازیکنان را در هیئت فوتبال ثبت کنیم.

سعید تقی زاده سخنگوی تیم فوتبال سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم سایپا جزو معدود تیم هایی که بدهی هایشان را پرداخت کرده است بر این اساس ما مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان نداریم.

تقی زاده درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم سایپا بیان کرد: ما تا الان مهدی جعفرپور، میلاد نصرتی، ناصحی، ثابتی، بابک حاتمی، مشکلی پور و کاسمین وفسا مهاجم رومانی را جذب کردیم حضور محمد باقر صادقی دروازه بان سابق سپاهان در تیم سایپا هنوز در سایتمان اعلام نکردیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا در خصوص وضعیت ابراهیم میرزاپور گفت: ما با ابراهیم میرزاپور به توافقات نهایی نرسیدیم براین اساس این دروازه بان از لیست ما خارج شد.

تقی زاده درباره جذب بازیکنان با میانگین سنی بالا بیان کرد: میانگین سنی بازیکنان ما 25 سال است ما چند بازیکن با تجربه همچون ناصص و ثابتی را جذب کردیم که با دیگر بازیکنان جوانمان میانگین سنی تیم را پایین آوردند همچنین  12 بازیکن زیر 23 سال و 14 بازیکن زیر 24 سال گرفتیم.

 وی درباره حضور  فیرات به واسطه دلال ها بیان کرد: سیاست باشگاه سایپا به این صورت است که بطور مستقیم با مربی و بازیکنان مذاکره می کند مسئولان باشگاه هم بدون واسطه و دلال با فیرات قرار داد بستند.

 وی درباره عملکرد فیرات در تیم سایپا گفت: فیرات در سال 85 مدتی دستیار لورسن بود این مربی هفته ششم نیم فصل اول به دلیل مشکلاتی از سایپا رفت مسئولان باشگاه  بعد از جدایی فیرات در سال 85 همچنان با وی ارتباط داشتند این مربی نقش اساسی در تعاملات باشگاه با تیم های خارجی داشت.

 وی درادامه اظهار داشت: همچنین این مربی دوره های آموزشی برای تیم های پایه سایپا برگزار کرده است در مجموع با اینکه فیرات در چند سال گذشته در سایپا حضور نداشت اما نقش اساسی در اجرای برنامه های تیم داشت./آق

برچسب ها: سخنگوی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار