رئیس هیئت اسکیت خوزستان گفت: این استان تنها استانی است که لیگ سرعت رشته ورزشی اسکیت را برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،  الهه موالی زاده در همايش يك روزه روسای هيئتهای اسكيت خوزستان در آبادان در خصوص فعالیت یک ساله هیئت اسکیت خوزستان افزود: هيئت اسكيت خوزستان در طول یک سال گذشته عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشت اما انتظارات بيشتر از این است.

وی اظهار کرد: با شناختی كه از اسكيت بازان خوزستانی داريم انتظار بيشتری برای كسب مقامهای با ارزش در مسابقات کشوری وجود دارد. بايد کوشید تا موضوعاتی همچون ارتقای سطح آموزشی  اسکیت بازان، ساماندهی آنان و رفع نیازهای آنان در استان بهبود یابد.

موالی زاده با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در سال گذشته به منظور کلاس بندی لیگ استان برای نخستین بار در سطح کشور یادآور شد: امسال برنامه های گسترده ای در دستور کار این هیئت قرار دارد که از جمله آن می توان به برگزاری ليگ دسته یک و دو اشاره کرد.

همايش یک روزه هیئتهای اسکیت خوزستان با حضور روسای هیئتهای اسكيت شهرهای آبادان، بهبهان، شوشتر، هفتكل، بندر امام، ايذه، مسجد سليمان و ماهشهر در محل سرسرای اجتماعات اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار شد که در این همایش روسای هیئتها به ارايه گزارش عملكرد و مشكلات خود پرداختند./س

برچسب ها: خوزستان ، اسکیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.