مدافع تازه وارد تیم فوتبال مس کرمان گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانم در کرمان بمانم و امیدوارم دوستانه از مس جدا شوم .

هادی شکوری مدافع مس کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضورم در مس کرمان هنوز قطعی نشده است هر چند با این تیم قرارداد امضا کرده ام اما چون یک سری مشکلات خانوادگی برایم پیش آمده، امکان دارد از مس کرمان جدا شوم، دوست دارم این اتفاق بیفتد چون می خواهم در تهران بازی کنم، در حال حاضر مشکلات خانوادگی ام دارد به من ضربه می زند و با مدیران باشگاه مس کرمان صحبت کردم و امیدوارم دوستانه از این تیم جدا شوم.

وی ادامه داد: به هر حال من تمام مشکلاتم را به مدیران مس کرمان گفته ام و به آن ها تاکید کردم که اگر تمرکز نداشته باشم، نمی توانم راحت کار کنم  و عملکرد خوبی داشته باشم تا الان روند صحبت های ما خوب بوده و ممکن است ظرف یکی دو روز آینده از این تیم جدا شوم، ان شاء ا... که مدیران مس کرمان اجازه بدهند و من جدا شوم من خیلی سریع مشکلاتم را به آن ها گفتم تا اگر می خوانند بازیکنی را جذب کنند، فرصت داشته باشند.

شکوری در پایان گفت: دو تا پیشنهاد از تیم های تهران دارم و با آن ها صحبت کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است و قرار است ظرف آرزو آینده به من جواب بدهند تا تکلیفم برای فصل جدید مشخص شود./آق

برچسب ها: مدافع ، شکوری ، مس کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار