ماه رمضان و موسم انفاق فرا می رسد و سفره احسان انسانهای نیک سیرت ، خدا دوست و معامله گران با پروردگار بار دیگر هر چه بیشتر در گوشه گوشه ایران اسلامی گشوده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ خیران در رمضان شور و شعف خاصی دارند، زیرا معامله با خدا در این ماه را با دیگر زمان ها متفاوت احساس می کنند؛ خیرانی که ثروت و دارایی خود را وسیله ای برای نزدیکی به خدا می دانند.

خیران بی هیچ انتظاری با فداکاری بیشترین نقش را در رشد فرهنگی جامعه دارند، زیرا با کمک های خود خانواده های نیازمند را از قعر ناتوانی به سوی بلندای علم دعوت می کنند تا بدین گونه با جهل مبارزه کنند.

خیران نیک می دانند که هر بذر آنان تبدیل به هفت خوشه می شود و در هر خوشه آن صدها دانه می روید، تا در سرای باقی برای آنان به عنوان عمل خیر محاسبه شود.

آنان با گام های استوار معامله گران با خالقند و بر این ارتباط به خود می بالند و چنان آرامشی احساس می کنند که آن را خداوند به هر کسی عنایت نمی کند.

خیران شهرستان دماوند نیز در حرکتی ماندگار میراث فاخر و ارزشمندی برای خود و خانواده هایشان در درگاه احدیت ثبت کردند و با تهیه اقلام مورد نیاز جامعه هدف شهرستان در ماه مبارک رمضان، کنار سفره احسان خالق خود به میهمانی رفتند.

سرپرست بهزیستی شهرستان دماوند که خود در میان کارکنان به گونه ای فعالیت دارد که تشخیص بین مدیر و کارمند را سخت می کند، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: طرح توزیع سبد کالایی ماه مبارک رمضان به تعداد 872 نفر از جامعه هدف شهرستان هم اینک در حال تحویل است.

ˈگوهر اسد حیدریˈ اقلام این سبد را شامل گوشت گرم، برنج ایرانی مرغوب، مرغ، شکر، قند، خرما، پنیر، روغن، ماکارونی و رشته سوپ عنوان کرد و افزود: کل رقم هزینه شده این کالا حدود یک میلیارد ریال است.

وی با تقدیر از تمام خیران فداکار و خدادوست شهرستان دماوند گفت: علاوه بر خیرانی که همه وقت در کنار کارکنان بهزیستی به امر خیر مشغول هستند، در این طرح باغداران، رستوران داران و املاک داران شهرستان نقش ویژه ای را عهده دار بودند.

سرپرست بهزیستی شهرستان دماوند با تقدیر از خیران نیکوکار برای خرید یک دستگاه خوردو برای این اداره گفت: با خرید وانت و اهدای آن به بهزیستی اکنون قادر هستیم که اقلام و کالاهای اهدایی را به در منازل مددجویان استثنایی تحویل دهیم./س



برچسب ها: نیازمندان ، دماوند ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.